Serdecznie zapraszamy do udziału w doradztwie zawodowym kierowanym do studentów 4 ostatnich semestrów, organizowanym w ramach projektu „UNIWERSYTET 2.0 – STREFA KARIERY” .
Podczas indywidualnych konsultacji dowiesz się:
Jeśli zastanawiasz się
skorzystaj z możliwości – zapisz się już teraz na spotkanie online z doradcą zawodowym. Nie czekaj do końca studiów!
Jeżeli pojawią się problemy z Formularzem zgłoszeniowym wyślij do nas e-mail na adres: kariera@usz.edu.pl
Gdzie odbywają się rozmowy doradcze?
Rozmowy doradcze od marca 2020 r. odbywają się online poprzez platformę MS Teams.
W indywidualnych przypadkach, po wcześniejszym umówieniu terminu, istnieje możliwość bezpośredniego spotkania w siedzibie Akademickiego Biura Karier US ul. Cukrowa 12, pok. 235 SERVICE INTER-LAB przy Wydziale Ekonomii, Finansów i Zarządzania US
Gdzie znajdę więcej informacji?
W przypadku innych pytań lub wątpliwości zapraszamy do bezpośredniego kontaktu:
tel. 91 444 37 06 / 91 444 37 03
e-mail: kariera@usz.edu.pl
Zapraszamy również do dołączenia do naszego zespołu na MS Teams – ABK Strefa Kariery, gdzie również możecie uzyskać informacje dotyczące projektu.
Link do zespołu: teams.microsoft.com
Kod do zespołu: su4vk8u
Uczelnia refunduje zewnętrzne szkolenia/kursy, prowadzące do podniesienia kompetencji zawodowych i informatycznych, wybrane przez Uczestników Projektu spośród szkoleń dostępnych na rynku usług szkoleniowych (w tym szkolenia e-learningowe).
Szkolenie powinno umożliwiać zdobycie wiedzy, umiejętności, kompetencji lub kwalifikacji zawodowych przydatnych w przyszłej pracy, zgodnej z indywidualnym planem działania (bilansem kompetencji) opracowanym przez Uczestnika Projektu wspólnie z doradcą zawodowym.
Skorzystanie z refundacji szkolenia zewnętrznego musi zostać poprzedzone spotkaniem z doradcą zawodowym (umów się na spotkanie tutaj >>>) i opracowaniem indywidualnego planu działania.
Jedna osoba, uczestnicząca w projekcie może skorzystać z refundacji kosztów 1 szkolenia do kwoty 2000,00 zł.
Uczestnik Projektu przed rozpoczęciem szkolenia zewnętrznego i poniesieniem kosztów musi uzyskać akceptację doradcy zawodowego, która udzielana jest na podstawie złożonych przez Uczestnika Projektu dokumentów:
Szczegóły: www.abk.usz.edu.pl/akademia-kompetencji
Zapraszamy na bezpłatne warsztaty. Przygotujcie się na pracę w grupach, wymianę doświadczeń, dyskusje w miłej atmosferze 🙂
Warsztaty skierowane są do studentów Uniwersytetu Szczecińskiego z 4 ostatnich semestrów studiów.
Liczba miejsc ograniczona! W przerwie zapewniamy poczęstunek 🙂
Zgłoszenia na specjalistyczny kurs językowy na poziomie co najmniej B2 realizowany w wymiarze 60 godz. lekcyjnych można dokonać poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej ABK US.
Proces rekrutacji prowadzony jest oddzielnie na każdy z kursów w 6 obszarach tematycznych:
Liczba miejsc na zajęciach warsztatowych jest ograniczona i każdorazowo wynosi maks. 8.
Kursy prowadzone są przez lektorów szkoły językowej
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. – ProfiLingua
Uczelnia organizuje lub refunduje 2-dniowe (co najmniej 16 godz.) wyjazdy studyjne do wybranej firmy/instytucji/organizacji związanej z kierunkiem studiów/jednostki naukowej. Celem jest poznanie wyzwań stawianych na rynku pracy, nabycie kompetencji zawodowych oraz z zakresu przedsiębiorczości.
Wyjazd może zostać zrealizowany w Polsce, jak i poza jej granicami.
Skorzystanie z wizyty studyjnej musi zostać poprzedzone spotkaniem z doradcą zawodowym (umów się na spotkanie tutaj >>>).
Przed wyjazdem studyjnym i poniesieniem kosztów Uczestnik Projektu jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów:
Z każdym Uczestnikiem wizyty studyjnej zostanie zawarta umowa, która określi szczegóły dot. udziału w tym rodzaju wsparcia. Rozliczenie wyjazdu zostanie dokonane zgodnie z aktualnym Zarządzeniem Retora US w sprawie podróży służbowych.
Z pewnością zauważyliście jak bardzo zmieniła się nasza rzeczywistość, także gospodarka i rynek pracy. Udział w projekcie może pozwolić Wam znaleźć swoją drogę zawodową lub edukacyjną, dzięki konsultacjom z doradcą zawodowym. Możecie także stać się bardziej konkurencyjni, biorąc udział w warsztatach oraz szkoleniach zewnętrznych zawodowych i informatycznych. Korzystając z refundacji szkoleń możecie wyróżnić się na rynku pracy, zdobywając kwalifikacje i umiejętności oczekiwane przez pracodawców.
Udział w projekcie pozwoli Wam zaoszczędzić pieniądze:
Niestety nie. Projekt kierowany jest do studentów US z 4 ostatnich semestrów studiów.
W dniu obrony pracy dyplomowej traci się status studenta.
Niestety nie.
Tak, studenci studiów zaocznych również mogą brać udział w projekcie.
Oczywiście! Osoby pracujące również mogą brać udział w projekcie.
Tak, potwierdzać to może fakt, że już ponad 794 000 zł trafiło na konta studentów.
Warunkiem uzyskania zwrotu środków za udział w szkoleniu zawodowym lub informatycznym jest uzyskanie zgody doradcy zawodowego przed poniesieniem kosztów szkolenia i dopełnienie formalności po zakończeniu udziału w szkoleniu. Tzn. po zakończeniu udziału w szkoleniu należy złożyć komplet dokumentów: wniosek o refundację (do pobrania ze strony ABK), fakturę/rachunek, potwierdzenie płatności, zaświadczenie/certyfikat wystawiony przez organizatora szkolenia oraz dokonać ewaluacji udziału w szkoleniu. O wszystkich formalnościach informujemy na bieżąco i zawsze służymy pomocą w ich dopełnieniu 🙂
Można odbyć 1 szkolenie i uzyskać refundację do kwoty 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
Oznacza to, że zwrócimy Ci koszt udziału w szkoleniu zawodowym lub informatycznym, na konto, które wskażesz we wniosku o refundację. W kilku krokach wygląda to tak:
Niestety nie. W projekcie przewidziano zwrot kosztów szkolenia.
To proste, wystarczy zapisać się na pierwsze spotkanie z doradcą zawodowym tutaj: https://abk-usz.jobteaser.com/pl/v2/appointments/
Nie, warsztaty nie wliczają się w tę pulę.
Tak, zarówno szkolenia realizowane stacjonarnie, jak i online są refundowane. Realizacja szkoleń stacjonarnych uzależniona jest od sytuacji epidemicznej w kraju.
Szkolenie można wybrać ze wszystkich szkoleń dostępnych na rynku. Zgodnie z regulaminem projektu szkolenie musi zostać zrealizowane przez podmiot, który zgodnie z PKD prowadzi działalność szkoleniową. Doradcy zawodowi podpowiedzą, gdzie szukać najlepszego szkolenia dla siebie 🙂
Nie. Przed opłaceniem i rozpoczęciem szkolenia należy w pierwszej kolejności przystąpić do projektu i uzyskać akceptację wybranego szkolenia przez doradcę zawodowego.
Następnie, po zakończeniu szkolenia i złożeniu kompletu dokumentów, następuje refundacja poniesionych kosztów. Wymagane dokumenty to:
Nie, branżowe kursy językowe realizowane są w ramach innego zadania.
To proste, wystarczy zapisać się na spotkanie w wybranym przez siebie terminie tutaj: https://abk-usz.jobteaser.com/pl/v2/appointments/
Tak! To ostatni dzwonek na organizację wyjazdu. O szczegółach opowie doradca zawodowy – wystarczy umówić się tutaj: https://abk-usz.jobteaser.com/pl/v2/appointments/
Ogólnouczelniany projekt UNIWERSYTET 2.0 – STREFA KARIERY współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego został oceniony pozytywnie w konkursie na Zintegrowane Programy Uczelni – Ścieżka I, dzięki czemu uczelnia na swoje działania otrzymała dofinansowanie w kwocie 14 549 171,00 zł. Celem głównym projektu jest poprawa jakości kształcenia na US oraz wzrost prestiżu uczelni wśród krajowych i światowych uniwersytetów poprzez realizację 4 – letniego Zintegrowanego Programu Uczelni opracowanego i dostosowanego do potrzeb społeczno-gospodarczych.
Akademickie Biuro Karier US jest także zaangażowane w realizację ogólnouczelnianego projektu UNIWERSYTET 2.0 – STREFA KARIERY. Termin realizacji projektu od 01.10.2018 do 30.09.2023 r.
Działania jednostki związane są z realizacją zadania 6 dot. szeroko rozbudowanej oferty edukacyjnej pod nazwą PLATFORMA STUDENT dla studentów 4 ostatnich semestrów studiów I, II stopnia oraz jednolitych magisterskich. Celem zadania jest kształcenie kompetencji oczekiwanych przez pracodawców na rynku pracy m.in. interpersonalnych, komunikacyjnych, z zakresu przedsiębiorczości, informatycznych, zawodowych, językowych.
Dzięki realizacji projektu rozszerzono ofertę ABK US w ramach Giełdy Pracy o: