Serdecznie zapraszamy do udziału w doradztwie zawodowym kierowanym do studentów 4 ostatnich semestrów, organizowanym w ramach projektu „UNIWERSYTET 2.0 – STREFA KARIERY” .

Podczas indywidualnych konsultacji dowiesz się:

  • jakie są Twoje predyspozycje; w jakim środowisku pracy będziesz się czuł spełniony,
  • jakie są Twoje mocne strony,  poznasz obszary do doskonalenia,
  • co tak naprawdę jest dla Ciebie ważne – ustalisz swój system wartości.

Jeśli zastanawiasz się

  • nad wyborem zawodu lub jego zmianą,
  • chcesz zaplanować swoją ścieżkę kariery zawodowej – stworzyć indywidualny plan działania,
  • przygotować się do poszukiwania pracy,

skorzystaj z możliwości  – zapisz się już teraz na spotkanie online z doradcą zawodowym. Nie czekaj do końca studiów!

Formularz zgłoszeniowy >>>

 

Gdzie odbywają się rozmowy doradcze?
Rozmowy doradcze od marca 2020 r. odbywają się online poprzez platformę MS Teams.

W indywidualnych przypadkach, po wcześniejszym umówieniu terminu, istnieje możliwość bezpośredniego spotkania w siedzibie Akademickiego Biura Karier US ul. Cukrowa 12, pok. 235 SERVICE INTER-LAB przy Wydziale Ekonomii, Finansów i Zarządzania US

Gdzie znajdę więcej informacji?
W przypadku innych pytań lub wątpliwości zapraszamy do bezpośredniego kontaktu:
tel. 91 444 37 06 / 91 444 37 03
e-mail: kariera@usz.edu.pl 

Zapraszamy również do dołączenia do naszego zespołu na MS Teams – ABK Strefa Kariery, gdzie również możecie uzyskać informacje dotyczące projektu.

Link do zespołu: teams.microsoft.com

Kod do zespołu: su4vk8u

  1. Zachęcam wszystkich studentów Uniwersytetu Szczecińskiego do skorzystania z pomocy jaką oferuje Akademickie Biuro Karier. Spotkania z doradcą zawodowym są w super atmosferze, cały stres przed spotkaniem zszedł tylko po kilku wymienionych słowach. Można się dowiedzieć o sobie całkiem sporo nowych ciekawostek i poznać swoje mocne strony i cechy, a także załapać się na rożne fajne projekty. Bardzo dziękuje Pani Alicji za pomoc w rozwoju i miłą atmosferę. Polecam wszystkim 🙂
  2. Decyzja o spotkaniu z doradcą zawodowym była bardzo dobrym pomysłem. Mogłam dowiedzieć się w jakich obszarach będzie mi się najlepiej pracowało i poruszało w moim życiu zawodowym. Jest to super pomysł dla osób, które jeszcze poszukują swojej drogi i nie wiedzą do końca, gdzie widzą się za 5 lat. Doradca zawodowy pomógł mi ukierunkować się w tym, co chcę robić. 30 minut rozmowy z kimś doświadczonym daje więcej niż myślenie i błądzenie po pomysłach, które codziennie rodzą się w naszych głowach. Warto skorzystać pomocy, którą mamy podaną na tacy.
  3. Spotkanie z doradcą z Akademickiego Biura Karier to nie tylko porada dotycząca odbycia konkretnych kursów czy szkoleń. Jest to przede wszystkim rozmowa o nas samych, o tym co nas interesuje czy o tym czego oczekujemy od życia. Dostajemy możliwość odbycia dyskusji, która ma nam pomóc w odnalezieniu odpowiedniej ścieżki kariery zarówno akademickiej jak i zawodowej. Możemy liczyć na niezwykle cenne i inspirujące rady, wskazówki dotyczące predyspozycji zawodowych oraz liczne propozycje zajęć, które pomogą w rozwoju naszego potencjału.
  4. „Może skusisz się i skorzystasz? Możesz zyskać.” 
    • Jestem studentką drugiego roku, czyli
      powinnam wiedzieć jaki mam cel
      i co przede mną jest?
      Ale… przyszedł kryzys i jest pytanie-
      „co dalej?”.
      Zarejestrowałam się …
      Odbyło się pierwsze spotkanie.
      Strach i przerażenie w oczach, ale z każdym zdaniem
      usłyszanym i wypowiedzianym, i zadanym pytaniem
      odnajdywałam odpowiedzi co mogę robić
      i jak realizować się dalej,
      poznając dogłębnie siebie
      i umacniając dzięki temu swoje przekonanie.
      Miła Pani po drugiej stronie ekranu,
      która wysłucha i zaproponuje działanie od Nas zależy co z tym zrobimy dalej.
      Nie żałuję spędzonych chwil nad zastanawianiem,
      bo dzięki temu idę
      dalej.
      Może Ty też skorzystasz?
      Wiele możesz zyskać:
      dofinansowanie, wskazówki, drogocenne rady,
      olśnienie, zdobycie odwagi
      by zapisać się na szkolenie
      i mieć szersze spojrzenie.
      Najtrudniejszy jest pierwszy krok,
      ale robiąc go,
      możesz zmienić swój rok.
      Zostawiam Cię z moim słowem,
      przemyśl, zastanów się,
      ale mimo to
      warto skorzystać
      z pomocnej ręki, która czeka
      i ma chęci
      by podarować Ci ją.
      Możesz zyskać.
      Pozdrawiam Cię i ściskam.
  5. Jeszcze raz dziękuję za wczorajszą rozmowę. Dała mi dużo wiary w swoje możliwości oraz energii do działania.
  6. Dzięki przeglądaniu kursów nawinął mi się nowy pomysł na pracę licencjacką, pozostaje mi ponowne ubieganie się o nowy kurs – same plusy.
  7. Czuję się fantastycznie ze świadomością, że działam i postawiłam na swoje dobro.
  8. Dziękuję za zaangażowanie oraz wsparcie. Nie sądziłam, że student może uzyskać taką pomoc ze strony uczelni.:)
  9. Studia to idealny czas na rozwój swoich zainteresowań w kontekście kariery zawodowej, a Akademickie Biuro Karier to idealne miejsce dla studentów, aby rozpocząć swoją przygodę ze zdobywaniem kompetencji oraz doświadczenia zawodowego.
  10. Współpracując z Akademickim Biurem Karier Uniwersytetu Szczecińskiego mam możliwość poprowadzić swoją ścieżkę zawodową pod okiem specjalistów. Mentoring z doradcą zawodowym pomaga mi w jasnym wyznaczaniu swoich celów i dążeniu do nich. Na spotkaniach omawiamy jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej a także dopracowujemy CV oraz list motywacyjny. Atrakcyjnym bonusem jest możliwość.
  11. Spotkanie z doradcą zawodowym inspiruje nas do działania, pozwala zrozumieć czego tak naprawdę chcemy i do czego jesteśmy stworzeni. Doradca wzbogaca poziom naszej samooceny, przy czym nas nie ocenia. Porada nie boli i nie kosztuje, a staje się jednym z kluczowych momentów podejmowanych decyzji na nowej drodze życia. Pozwól sobie pomóc kiedy pomoc oferują tak przemili ludzie 🙂

Szanowni Państwo,

zapraszamy na warsztaty realizowane w formule online!

 

Zapraszamy na bezpłatne warsztaty.

Przygotujcie się na pracę w grupach, wymianę doświadczeń, dyskusje w miłej atmosferze 🙂

Warsztaty skierowane są do studentów Uniwersytetu Szczecińskiego z 4 ostatnich semestrów studiów.
Liczba miejsc ograniczona!

W związku z tym, że spotkamy się w wirtualnej rzeczywistości, uczestnicy warsztatów powinni:

  • pracować na komputerze (zapewni to większy komfort pracy podczas warsztatów),
  • upewnić się, że mają dobre połączenie z Internetem,
  • upewnić się, że mają działający/ą mikrofon (w komputerze lub w słuchawkach) i kamerę,
  • przygotować sobie kilka białych kartek oraz coś do pisania,
  • przygotować sobie coś do picia – niestety tym razem nie będziemy serwować cateringu 🙂
  • wyposażyć się w dobry humor !
Data Godziny Temat Miejsce realizacji warsztatów Formularz zgłoszeniowy *Uwaga!! Prosimy w formularzu zgłoszeniowym podać Państwa adres mailowy w domenie usz.edu.pl

11-12.03.
2021
czwartek-piątek

12.00

15.00

ABC rekrutacji online MS Teams Rekrutacja zakończona

17-18.03.
2021
środa – czwartek

12.00

15.00

Przetestuj się i poznaj siebie MS Teams Rekrutacja zakończona

23.03.
2021
wtorek

10.00

16.00

ABC rekrutacji online MS Teams Rekrutacja zakończona

Uwaga!!! Od lutego 2021 r. za udział w warsztatach można otrzymać aż 2 punkty w ramach Programu „Studenciaki”

  1. Warsztaty były świetne
  2. Wszystko było super!!!
  3. Bardzo pomocne, by jednak z pewnego dystansu (przy nabraniu pewnej formy obiektywności) spojrzeć na siebie i obrać dopasowany kierunek rozwoju.
  4. Bardzo mi się podobało, nie mam żadnych uwag.
  5. Bardzo mi się podobało.
  6. Bardzo ciekawe warsztaty, dużo przydatnej wiedzy w miłej atmosferze 🙂
  7. Wszystko było bardzo dobrze i ciekawie.
  8. Fantastyczna atmosfera. Rewelacyjna grupa i prowadząca.
  9. Dużo materiałów i niezbędnych narzędzi
  10. Było cudownie
  11. Dobra atmosfera, luźny tryb warsztatów.
  12. Rewelacja!
  13. Szkolenie za krótkie 🙂
  14. Tak trzymać!
  15. Idealne warsztaty, program i rozłożenie w czasie!

Uczelnia refunduje zewnętrzne szkolenia/kursy, prowadzące do podniesienia kompetencji zawodowych i informatycznych, wybrane przez Uczestnika Projektu spośród szkoleń dostępnych na rynku usług szkoleniowych (w tym szkolenia e-learningowe).

Szkolenie powinno umożliwiać zdobycie wiedzy, umiejętności, kompetencji lub kwalifikacji zawodowych przydatnych w przyszłej pracy, zgodnej z indywidualnym planem działania (bilansem kompetencji) opracowanym przez Uczestnika Projektu wspólnie z doradcą zawodowym.

Skorzystanie z refundacji szkolenia zewnętrznego musi zostać poprzedzone spotkaniem z doradcą zawodowym (umów się na spotkanie tutaj >>>) i opracowaniem indywidualnego planu działania.

Refundacja kosztów szkolenia nastąpi do kwoty 2000,00 zł za jedno szkolenie.

Uczestnik Projektu przed rozpoczęciem szkolenia zewnętrznego i poniesieniem kosztów musi uzyskać akceptację doradcy zawodowego, która udzielana jest na podstawie złożonych przez Uczestnika Projektu dokumentów:

  • Wniosek o udział w szkoleniu,
  • Program szkolenia,
  • Potwierdzających przeprowadzenie przez Uczestnika Projektu rozeznania rynku np. wydruk e-maili z otrzymanymi ofertami cenowymi, wydruki zrzutów stron internetowych jednostek szkoleniowych z ofertą cenową itp.

Formularz zgłoszeniowy >>>

  1. Szkolenia pozwoliło mi zapoznać się z jedną, konkretną metodą, która znajduje zastosowanie w wielu sytuacjach z klientami. Poszerzyło moją perspektywę w przypadku pojawiających się trudności w pracy z dziećmi. To był intensywny tydzień szkoleniowy, ale bardzo wartościowy. Miałam okazję usłyszeć opinie ekspertów i praktyków.
  2. Muszę przyznać, że szkolenie było bardzo wymagające, a opanowanie materiału będzie wymagać jeszcze dużo dodatkowej nauki. Jednak w bardzo przystępny sposób na szkoleniu został przedstawiony motyw przewodni tej metodologii. Dziękuję za możliwość skorzystania ze szkolenia i rozwoju osobistego.
  3. Kurs bardzo mi się podobał, było dużo informacji o których wcześniej nie miałam pojęcia więc bardzo duży ,,+”.
  4. Kurs był świetny, z czystym sumieniem go polecam.
  5. Bardzo dobre szkolenie dające szerokie spektrum wiedzy w przystępnej formie.
  6. Cieszę się, że wszystko się udało. szkolenie mogę ocenić na dobre z tego względu, że posiadało wiele przydatnych informacji, lecz spodziewałem się trochę ich więcej. Zapiszę się do programu, uważam, że zawsze warto próbować i tak tutaj zrobię. Dziękuję jeszcze raz za wszystko!
  7. Szkolenie było fantastyczne. To już moje drugie szkolenie z tej firmy i jestem bardzo zadowolona. Genialna inwestycja w siebie. Już sobie szukam kolejnych nowych szkoleń na nowy rok akademicki.
  8. Ze szkolenia jestem bardzo zadowolony, całkowicie spełniło moje oczekiwania. Metody działania i korzyści reklam na Facebooku zostały mi dogłębnie objaśnione. Zapoznałem się z możliwościami tworzenia grafik i animacji, niezbędnych w tzw. reklamie przyszłości. Moja świadomość co do marketingu w e-biznesie zwiększyła się, dostrzegłem kolejne dziedziny w których chcę się rozwijać i szkolić.
  9. Szkolenie bardzo mi się podobało, zmotywowało mnie do działania. Było bardzo dużo materiału, który musiałem jeszcze raz przerabiać po „zajęciach”, ale uważam, że dużo się nauczyłem i spojrzałem na budowanie biznesu trochę z innej perspektywy.
  10. Szkolenie to naprawdę duża dawka wiedzy, którą można także przełożyć na życie prywatne. Bardzo pomocna Pani Trener, która odpowiadała rzeczowo i przyjaźnie na wszelkie pytania. Szkolenie, mimo że jednodniowe było wypełnione wieloma informacjami. Po szkoleniu otrzymałam dodatkowe materiały „Pokonaj stres” oraz „Trudne rozmowy z pracownikami”. Mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z kursu i na pewno informacje ze szkolenia przydadzą się w przyszłej pracy 🙂
  11. Dziękuje za umożliwienie mi wzięcia udziału w szkoleniach. Powiem szczerze, że podobało mi się na szkoleniu i jestem zadowolona 🙂
  12. Szkolenia były wspaniale i są bardzo cennym wpisem do CV. Przekazałam o nich informacje całemu mojemu rokowi 🙂
  13. Szkolenie oceniam bardzo pozytywnie. W przyszłości planuję wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności w pracy zawodowej. Jeśli będzie taka możliwość, chciałabym zrobić szkolenie II stopnia. Cieszę się, że wzięłam udział w projekcie.
  14. Jestem po zakończonym szkoleniu i jestem ogromnie zadowolony, mimo, że jechałem do Warszawy całą noc i powrót taki sam, ale zdecydowanie warto!
  15. Szkolenie było przeprowadzone bardzo merytorycznie, cennych informacji było dużo, ale na szczęście posiadam też dostęp do kursu online, dzięki któremu mogę w domu przyswoić sobie na spokojnie jeszcze tę wiedzę i nie obawiam się, że czegoś nie zapamiętałam ze szkolenia.
  16. Szkolenia spełniły oczekiwania w 100%, a nawet bardziej. Szkolenia były bardzo interesujące. Trenerzy starali się podawać wiele praktycznych przykładów oraz organizowali nam pracę w grupach w formie różnych business case-ów. Na pewno pomaga trochę pandemia, ponieważ dużo firmy przerzuciło się na formę online, co zdecydowanie jest mi na rękę. Obiecuje sobie, że te szkolenia nadadzą rozpędu mojej karierze 🙂 Na pewno w tym roku skorzystam z dalszych szkoleń.
  17. Szkolenie okazało się interesujące i chociaż obawiałam się, że prowadzącym nie uda się tego zrealizować w formie zdalnej, sytuacja okazała się wręcz sprzyjająca, bo kameralna atmosfera sprzyjała uzyskaniu odpowiedzi na pytania. Zarówno prowadzący, jak i ośrodek szkoleniowy byli pomocni w toku szkolenia oraz po jego ukończeniu. Jeśli chodzi o promocję, to wspomniałam i wspomnę jeszcze znajomym z wydziału o możliwości pozyskania takich szkoleń. Dziękuję za pomoc i z pewnością będę się do Państwa zgłaszać z zamiarem realizowania dalszych szkoleń.
  18. To szkolenie było niesamowicie pomocne w organizacji posiadanych przeze mnie informacji. Przystępna forma no i jednak szkolenie stacjonarne, a nie online robi ogromną różnicę. Dodatkowo trener przeprowadzający szkolenie to osoba czynna w zawodzie, posiadająca bardzo szerokie kwalifikacje. Z całego serca mogę polecić.
  19. Szkolenie oceniam bardzo dobrze, ponad moje oczekiwania, ponieważ zakładałem, że mniej informacji zostanie przekazanych, a w rzeczywistości było bardzo wiele przykładów omówionych, funkcji itd. I co najważniejsze, że szkolenie mogło się odbyć online – co jest istotne w obecnej sytuacji, w jakiej się znajdujemy.
  20. Szkolenie było niesamowite. Myślę, że najwięcej dobrego może powiedzieć fakt, że w międzyczasie dostałam świetną ofertę pracy. Osoby, które mnie rekrutowały zwróciły uwagę, że szkolenia z Six Sigma są wartościowe i ja tak samo je oceniam. Firma X świetnie się przygotowała i klarownie wyjaśniła wszystkie zagadnienia.
  21. Szkolenie oceniam na bardzo udane, zdobyłem wiele przydatnych umiejętności i dowiedziałem się sporo przydatnych rzeczy. Najlepsze jest to, że mogliśmy się sprawdzić w ciekawych i wymagających warunkach pod okiem świetnego instruktora.
  22. Odzywam się już po skończeniu kursu z grafiki komputerowej. Kurs był świetny, pozytywni ludzie, trener bardzo motywujący, wiele było pracy, ale jakże owocnej. Program przerósł moje oczekiwania. Jestem bardzo zadowolona!
  23. Uważam to szkolenie za bardzo przydatne. Było w nim mnóstwo interesujących i bardzo potrzebnych informacji. Z. racji mojego kierunku, na którym studiuje i tematu pracy licencjackiej to szkolenie bardzo mi się przydało i mogłam poszerzyć dotychczasową wiedzę, ale również dowiedzieć się wielu nowych rzeczy. Jestem bardzo zadowolona, że udało mi się załapać na to szkolenie.
  24. Ze szkolenia jestem zadowolona, pomimo że miało ono formę online to było tak samo produktywne, jak szkolenie na żywo. Były to zajęcia praktyczne i po chwili wstępu, mieliśmy zadania do napisania, które później były przez szkoleniowca oceniane i opisywane co jest źle i jak to poprawić. Generalnie bardzo polecam 🙂
  25. Odnośnie kursu jestem bardzo zadowolona. Profesjonalnie ukazał tematykę związaną z logistyką. Także spełnił moje oczekiwania, a co najważniejsze- mogłam w wygodniej formie pogłębić i usystematyzować swoją wiedzę 🙂
  26. Szkolenie było rewelacyjne. Opierało się głownie na treściach pisemnych w formie przeglądania stron i danych lekcji, ale wszystko bardzo dobrze rozpisane na poszczególne moduły. Wiedzy ogrom i bardzo szczegółowej i praktycznej. Wiele wskazówek, uwag i rad. Dodatkowo system monitoruje czas jaki poświęcamy na daną lekcje i na podstawie tego dobiera nam później pytania egzaminacyjne na zaliczenie – z lekcji, na które poświęciło się najmniej czasu (żeby zaliczyć 2 sprawdziany i test końcowy należy mieć aż 100% poprawnych odpowiedzi), więc żadne zwykłe czytanie „tak o” nie wchodziło w grę a ręka od robienia notatek to myślałam, że mi odpadnie 🙂 – oczywiście w pozytywnym sensie. Kontakt z prowadzącą znakomity! Złota kobieta! Dodatkowo za darmo dała mi dostęp do innego również profesjonalnego kursu „Metodologia tworzenia Indywidualnego Planu Działania” – ten kurs to już wgl był dla mnie petardą! (Również za niego otrzymałam zaświadczenie). Oczywiście z Panią w dalszym ciągu pozostaję w kontakcie w razie pytań, gdybym np. chciała założyć własną działalność. Warto dodać, że to nie jest taki kurs, że o tu prezentacja kolorowa, tutaj filmik jakaś animacja i szmery bajery – jest to kurs na zasadzie wykładów i przeglądania konkretnych treści – co wcale mnie nie męczyło a raczej wprowadzało w atmosferę skupienia i nauki. Jedynym minusem była dla mnie presja czasu, bo dostęp do kursu jest ważny tylko 30 dni i w tym czasie trzeba wyrobić aż 68 h w systemie (mi nawet zajęło to więcej godzin przez notowanie), aby programowo zaliczyć kurs. Wewnętrznie się więc spięłam, aby skończyć jeszcze przed Nowym Rokiem i potrafiłam siedzieć dziennie po 10 h, ale tak jak mówiłam – wcale mnie to nie męczyło. Także jako osoba, która pierwszy raz się zderzyła z warsztatem i sposobem pracy doradcy zawodowego, uważam że mogłabym śmiało próbować już swoich sił na rynku pracy (oczywiście ciągle się kształcąc). Z czystym sumienie polecam, bo jest to zbiór ogromu wiedzy.
  27. Szkolenie oczywiście oceniam bardzo pozytywnie spora dawka wiedzy praktycznej oraz teoretycznej. Co więcej dzięki ukończeniu tego szkolenia dostałem powołanie na trenera kadry narodowej w kategorii młodzik. Jestem bardzo wdzięczny, że dzięki temu programowi mogłem przystąpić do tego szkolenia, niestety osobiście nie byłoby mnie stać aby wziąć w nim udział.
  28. Szkolenie oceniam bardzo pozytywnie, dowiedziałem się wielu nowych rzeczy.
  29. Szkolenie z zarządzania czasem oceniam bardzo dobrze, wykładowczyni była świetnie przygotowana i z ogromną wiedzą. Teraz dzień po dniu staram się stosować do technik zarządzania czasem i rozwijać także w tym temacie. Cieszę się, że mogłam wziąć udział.
  30. Uważam to za świetną inicjatywę, która w pełni pomoże wykorzystać czas na studiach 🙂 Szkolenie dostarczyło mi sporo wiedzy. Była to bardzo duża ilość wartościowych treści.
  31. Szkolenie oceniam bardzo dobrze, naprawdę było super. Bardzo dziękuję za wsparcie.
  32. Szkolenie usystematyzowało i rozszerzyło moją wiedzę z zakresu analizy statystycznej, którą zdobyłam w ramach kierunku studiów. Wiele rzeczy stało się dla mnie bardziej oczywistych i już wiem co z czego wynika. Wszystko okazało się dużo prostsze niż myślałam. Szkolenie oceniam 11/10 🙂
  33. Bardzo pozytywnie oceniam to szkolenie, jestem bardzo zadowolona, że mimo pandemii udało mi się je odbyć i było to szkolenie, w którym mogłam praktycznie uczestniczyć.

Zgłoszenia na specjalistyczny kurs językowy na poziomie co najmniej B2 realizowany w wymiarze 60 godz. lekcyjnych można dokonać poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej ABK US.

Proces rekrutacji prowadzony jest oddzielnie na każdy z kursów w 6 obszarach tematycznych:

  • ekonomia,
  • nauki społeczne,
  • przyrodnicze,
  • ścisłe,
  • prawo,
  • turystyka.

Liczba miejsc na zajęciach warsztatowych jest ograniczona i każdorazowo wynosi maks. 8.

Formularz zgłoszeniowy >>>

Kursy prowadzone są przez lektorów szkoły językowej
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. – ProfiLingua

  1. Kurs był bardzo rozwijający. Przerabiane materiały były interesujące i pozwoliły na naukę ciekawych rzeczy w przyjemny sposób. Dzięki zajęciom czuje się jeszcze lepiej posługując się obcym językiem.
  2. Jestem bardzo zadowolony z kursu. Materiał był realizowany w przystępny sposób.
  3. Zajęcia koncentrują się na mówieniu. Każdy ma okazję na każdych zajęciach wziąć udział w dyskusji, później przedstawić krótką prezentację, po której też odbywa się rozmowa. Mówienie jest kompetencją, której nie można nauczyć się samodzielnie z książek, więc to podejście bardzo mi osobiście odpowiada i właśnie tego oczekiwałem.
  4. Jeśli chodzi o kurs to bardzo pozytywnie go oceniam 🙂
  5. Osobiście jestem zadowolona z zajęć. Skupiamy się na rozmowie na czym mi zależało.
  6. Całkiem miło przebiega kurs, dziękuję. Wszystko w porządku.
  7. Ze względu na kameralne towarzystwo zajęcia są naprawdę przyjemne. Dużo mówimy, a to było dla mnie ważne, dlatego jestem zadowolona z kursu.
  8. Angielski przebiega na razie bardzo fajnie. Mam wrażenie, że nawet łatwiej mi się mówi w tym języku. Pan bardzo wyrozumiały.
  9. Udział w kursie podobał mi się, cieszę się, że mogłam dużo rozmawiać, a wiadomo, że praktyka języka jest najskuteczniejsza. Dodatkowo trafiła nam się świetna lektorka.
  10. Moje odczucia z związku przebytym kursem są bardzo dobre. Było naprawdę świetnie. Profesjonalne podejście i miła atmosfera. Pani Lektor była bardzo pomocna i przesympatyczna. Jestem pewna, że wielu osobom będzie brakować naszych spotkań! Również mnie 🙂
  11. Kurs był znakomity i bardzo się cieszę, ze miałam możliwość w nim uczestniczyć.
  12. Z kursu jestem bardzo zadowolona. Na początku zajęć szczególnie zależało mi na powtórzeniu i przypomnieniu sobie gramatyki oraz na większej pewności i płynności w rozmowie po angielsku. We wszystkich tych obszarach zauważyłam poprawę i już pod koniec kursu popełniałem zdecydowanie mniej błędów w czasie rozmowy, niż na początku. Na pewno też podsumowałam i uporządkowałam swoją wiedzę z gramatyki oraz poszerzyłam wiedzę w słownictwie specjalistycznym.
  13. Kurs był ciekawy i przydatny. Sporym plusem był dla mnie nacisk prowadzącego na rozmowę po angielsku, ponieważ uważam to za najbardziej przydatną umiejętność jeśli chodzi o języki, wymagającą regularnego ćwiczenia. Jestem bardzo wdzięczna za możliwość odbycia kursu.
  14. Kurs ogólnie bardzo mi się podobał, uważam, że pomógł mi przełamać barierę językową. Nauczyłam się wiele nowych rzeczy, inne zaś bardziej utrwaliłam. Zajęcia uważam za przydatne i nie żałuję poświęconego na nie czasu. Lektor jest świetnym nauczycielem i potrafi jasno rozjaśnić każdą wątpliwość.
  15. Jeśli chodzi o podsumowanie kursu, to był on bardzo ciekawy – interesujące dyskusje, angażujące tematy i zadania. Najważniejsze jest dla mnie to, że to była świetna okazja do przełamania bariery w mówieniu i czuję, że tę umiejętność zdecydowanie poprawiałam.
  16. Kurs językowy był naprawdę ciekawy, a o Panu prowadzącym można powiedzieć same dobre rzeczy. Był to miło spędzony czas, a przy okazji uczyłam się również języka 😀
  17. Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w kursie. Myślę, że dzięki tym zajęciom otworzyłam się na konwersacje po angielsku, z czego jestem zadowolona. Przypomniałam i utrwaliłam sobie wiedzę, którą zdobyłam w szkole, a która uleciała podczas studiów.
  18. Pani Lektor jest naprawdę wspaniałym nauczycielem. Zajęcia są przemyślane, ciekawe i angażujące nawet na tyle, że 3 godziny mijają zdecydowanie za szybko 🙂
  19. Mogę śmiało powiedzieć że jestem zadowolony z kursu językowego, warto było się zapisać, pomimo tego że nie jestem z kierunku prawa to dużo rozumiem i uczę się nowych zagadnień.
  20. Osobiście jestem zadowolona z treści przedstawianych na kursie i uważam je za wartościowe, bardzo przyjemnie się uczy w miłej atmosferze.
  21. Kurs języka angielskiego mija Nam bardzo dobrze, uczymy się tematów, które nas interesują i ćwiczymy słownictwo. Bardzo miła i profesjonalna jest Pani Lektor 🙂
  22. Z kursu językowego jestem zadowolona szczególnie z indywidualnego podejścia do studenta, autorskich metod tłumaczenia gramatyki języka angielskiego, konwersowania z każdą z uczestniczek kursu oraz co bardzo ważne: możliwości zawsze dopytania w przypadku niezrozumienia.
  23. Kurs podoba mi się, prowadzący bardzo ciekawie prowadzi zajęcia i uczymy się dużo nowych słówek.
  24. Kurs mija ciekawie, lektor kładzie duży nacisk na zwroty ekonomiczne i przede wszystkim na rozumieniu tekstu oraz mówienie.
  25. Kurs jest bardzo praktyczny, dobrze zorganizowany oraz urozmaicony. Jestem bardzo zadowolona z udziału w tym kursie językowym.
  26. Kurs mija bardzo dobrze, dużo się nauczyłam.
  27. Kurs jest naprawdę świetny, a Pan prowadzący przemiły. Na pewno nie jest to czas stracony.
  28. Co do kursu, jest bardzo fajnie prowadzony. Pan prowadzący bardzo fajnie tłumaczy, uważam, że jest bardzo dobrym nauczycielem. Ogólnie kurs bardzo mi się podoba.
  29. Osobiście z kursu jestem bardzo zadowolona. Pani prowadząca jest przemiłą, cierpliwą osobą, która w razie potrzeby powtórzy coś nawet 5 razy. Na ten moment wszystko idzie bardzo sprawnie i przyjemnie 🙂
  30. Kurs mija bardzo szybko i przyjemnie.
  31. Kurs ciekawy, prowadzony przez bardzo dobrego lektora.
  32. Zajęcia są przeprowadzane na dobrym poziomie oraz są bardzo przydatne. Prowadzący jest bardzo w porządku.
  33. Kurs mija bardzo dobrze. Pani prowadząca kurs jest przesympatyczna, poprawia każde błędy i wszystko tłumaczy. Jestem bardzo zadowolona.
  34. Jeśli chodzi o kurs to na razie bardzo mi się podoba, realizowane są te rzeczy na których mi najbardziej zależało i naprawdę dużo wynoszę z zajęć 🙂
  35. Jeśli chodzi o kurs to dopiero mieliśmy jedne zajęcia ale jak na ten moment podobają mi się. 🙂
  36. Kurs bardzo pozytywnie.
  37. Co do samego kursu, lekcje podobają mi się bardzo. Pani lektorka to niesamowicie cierpliwa, wyrozumiała osoba. Jakikolwiek problem się nie pojawi u kogoś z nas, jeśli ktoś nie rozumie zadania, zagadnienia, słowa to Pani od razu tłumaczy i jeśli trzeba to nie ma problemu powtórzyć to jeszcze raz. Dużym plusem tych lekcji jest rozmawianie wyłącznie w języku angielskim. Nawet gdy nie znamy jakiegoś słowa, Pani stara się nam wytłumaczyć o co chodzi, ale nadal po angielsku. Dopiero gdy nadal nie wiemy, o czym mowa to używa słowa polskiego. Bardzo fajne też było jej skupienie się podczas pierwszych zajęć na naszych problemach, mankamentach i słabościach w angielskim. Po pierwszych zajęciach była w stanie wskazać jej pierwsze spostrzeżenia i konkretne obszary, w których mamy zaległości i musi się na nich skupić. Bardzo często pyta nas z czym mamy problem. Jest dużo rozmawiania czy to w całej grupie czy to w parach. Podoba mi się też jej wyrozumiałość przy zadawaniu zadań domowych gdy na koniec pyta czy może być tyle zadań, czy jednak mamy za dużo nauki i nie damy rady zrobić wszystkiego. Także ogólnie jestem z kursu, a dokładniej z lektorki póki co jak na te dwa spotkania bardzo zadowolona 🙂
  38. Kurs jest w porządku, można nauczyć się trochę słownictwa specjalistycznego i powtórzyć zagadnienia np. gramatyczne.
  39. Kurs jest ciekawy, prowadzony w sposób zróżnicowany. Różnorodność zadań i tematów pozwala na przyjemną naukę. Pani która prowadzi zajęcia jest zawsze przygotowana i ma wiele pomysłów na ćwiczenie języka. Kurs jest bardzo wartościowy i jestem bardzo zadowolona, że uczestniczę w tym projekcie.
  40. Bardzo dobrze! Było lekkie zamieszanie z grupami i przydziałem, ale kryzys został błyskawicznie zażegnany i obecnie jest bardzo dobrze. Mamy fajną Panią lektor.
  41. A jeśli chodzi o zajęcia, to wyglądają bardzo obiecująco. Prowadzący bardzo sympatyczny i bez obaw można o wszystko pytać, więc zajęcia bez żadnego stresu, że czegoś się nie wie lub nie umie.
  42. Jestem zadowolona z kursu, przede wszystkim dlatego, że dużo rozmawiamy, a to dla mnie jest ważne.
  43. Apropo kursu jesteśmy bardzo zadowoleni, nasza Pani Lektor wykazuje bardzo profesjonalną postawę nauczania, treści omawiane na zajęciach są przygotowywane idealnie pod nasze kierunki studiów BPK oraz Biotechnologia, łącznie nauki ścisłe i przyrodnicze, jesteśmy bardzo zadowoleni, i bardzo dużo się uczymy co z kolei zwiększa nasze zdolności językowe do poziomu C1.
  44. Kurs jest bardzo interesujący, prowadząca jest przemiła i dostosowuje treści do naszych potrzeb.
  45. Z kursu jestem zadowolona. Prowadząca zajęcia w mojej opinii dobrze sprawdza się w roli lektora, także sama forma prowadzenia zajęć jest bardzo przystępna i zachęca do aktywnego udziału w zajęciach. Przygotowane przez Panią lektor materiały na zajęcia również są zróżnicowane, co uważam za plus, ponieważ nie przerabia się na zajęciach ciągle tych samych tematów, co dodatkowo uatrakcyjnia zajęcia.
  46. Kurs mija nam bardzo dobrze, z tego co zauważyłam to wszyscy jesteśmy zadowoleni. Osobiście bardzo cieszy mnie, że tak dużo rozmawiamy na zajęciach, ponieważ z tym miałam największy problem. Cały czas też pracujemy nad słownictwem specjalistycznym oraz gramatyką, również jestem zadowolona z tego, że Pani podniosła nam poziom zadań jak zauważyła, że już dajemy sobie radę z materiałem na poziomie B2. Niestety jest mi również przykro, że już w lutym będziemy kończyć zajęcia.
  47. Jestem po 1 lekcji i lektor jest świetny, bardzo komunikatywny i na pewno poprawię swój poziom.
  48. Kurs jest OK.
  49. Kurs mija bardzo przyjemnie. Jestem bardzo zadowolona. Nie mogłam się spodziewać lepszej atmosfery.
  50. Kurs przebiega w bardzo miłej atmosferze, dziękuję bardzo za taką możliwość.
  51. Kurs angielskiego mija w porządku. Lektor jest bardzo dobrym nauczycielem, a do tego jest bardzo sympatyczny 🙂
  52. Jestem bardzo zadowolona z zajęć.
  53. Kurs mija dobrze, jednakże myślę, że forma stacjonarna lepiej by się w moim przypadku sprawdziła, ale zdaje sobie sprawę, że trzeba dostosować się do obecnych warunków.
  54. Jeśli chodzi o kurs to przebiega bardzo fajnie. Mogę powiedzieć, że cieszę się, że wzięłam w nim udział, ponieważ czuję, że poprawił się mój poziom języka.
  55. Myślę, że kurs przebiega bardzo dobrze, panuje przyjemna atmosfera, a prezentowane treści są interesujące.
  56. Kurs mija bardzo dobrze chociaż przyznam że sobotni skumulowany termin jest wyzwaniem 😉
  57. Co do kursu – ja jestem bardzo zadowolony. Nauczyciel ma świetne podejście, zajęcia są bardzo praktyczne i zauważyłem nie tylko u siebie, ale również u pozostałych uczestników, znaczny progres. Z przyjemnością biorę udział w tych zajęciach i polecam je każdemu zainteresowanemu.
  58. Dziś również miałyśmy okazję do zadowolenia z zajęć językowych, szczególnie w zakresie konwersacji, które Lektor przeprowadził angażując każdą z uczestniczek i robiąc profesjonalną korektę na bieżąco a nie korzystając z tzw. dyskusji w parach, które nie dają efektów…
  59. Moje wrażenia z kursu są bardzo pozytywne! Już od pierwszych zajęć wiedziałam, że zapowiadają się bardzo ciekawe i przyjemne spotkania z nauką języka angielskiego. Na pierwszych zajęciach mieliśmy wprowadzenie, na którym powtórzyliśmy 8 angielskich czasów, zapoznając się z przykładami i stosowaliśmy je podczas tłumaczenia zdań. Na ostatnich zajęciach, już pracowaliśmy z książką English for International Tourism. Na kursie, mamy również dużo możliwości, aby się wypowiedzieć, co jak wiadomo, kiedy się nie ćwiczy, sprawia największe trudności. Dzięki kursowi jest możliwość otworzenia się i mówienia, przede wszystkim o najciekawszym temacie, zgodnie z wybraną specjalizacją- turystyką 🙂
  60. Kurs świetny, tak samo jak prowadzący.
  61. Kurs osobiście dla mnie jest dość trudny, bo poziom grupy jest istotnie wyższy od mojego. Ale dzięki temu, można wiele czego nauczyć się. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z przebiegu tego kursu.
  62. Kurs przebiega bardzo dobrze 🙂
  63. Kurs mija naprawdę dobrze, jestem bardzo zadowolona 🙂

Uczelnia organizuje lub refunduje 2-dniowe (co najmniej 16 godz.) wyjazdy studyjne do wybranej firmy/instytucji/organizacji związanej z kierunkiem studiów/jednostki naukowej. Celem jest poznanie wyzwań stawianych na rynku pracy, nabycie kompetencji zawodowych oraz z zakresu przedsiębiorczości.

Wyjazd może zostać zrealizowany w Polsce, jak i poza jej granicami.

Przed wyjazdem studyjnym i poniesieniem kosztów Uczestnik Projektu jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów:

  • wniosek o udział w wyjeździe studyjnym,
  • program wizyty z potwierdzeniem gotowości firmy/instytucji/organizacji przyjmującej i określeniem kompetencji, które zostaną rozwinięte dzięki realizacji wizyty studyjnej,
  • W przypadku wyjazdów zagranicznych – wniosek wyjazdowy „zagranica”.

Z każdym Uczestnikiem wizyty studyjnej zostanie zawarta umowa, która określi szczegóły dot. udziału w tym rodzaju wsparcia. Rozliczenie wyjazdu zostanie dokonane zgodnie z aktualnym Zarządzeniem Retora US w sprawie podróży służbowych.

Regulamin projektu >>>

 

Indywidualne doradztwo zawodowe:

 

Szkolenia zawodowe i informatyczne:

 

Wyjazdy studyjne:

 

Kursy językowe:

Program motywacyjny Santander Universidades “Studenciaki”

Wiedziałaś/eś, że aktywność się opłaca? Teraz zostało to udowodnione 🙂

Wystarczy, że zostaniesz „Studenciakiem”!      

     

Jak to zrobić?

Weź udział w przedsięwzięciach organizowanych przez ABK US w ramach projektu „UNIWERSYTET 2.0 – STREFA KARIERY” a nie dość, że zdobędziesz dodatkowe kompetencje, to na dodatek otrzymasz nagrody! Uwaga! Pula nagród ograniczona!

Jak to działa?

Rejestrujesz się tutaj https://www.santander-grants.com/pl/program/studenciaki, odbierasz kartę w ABK US (lub przechowujesz ją w ABK) i bierzesz udział w projekcie „UNIWERSYTET 2.0 – STREFA KARIERY” w:

  • doradztwie zawodowym,
  • warsztatach rozwijające umiejętności miękkie,
  • szkoleniach zawodowych i informatycznych,
  • kursie językowym,
  • wyjazdach studyjnych

na zakończenie każdego działania otrzymujesz punkt 🙂

Po zebraniu 6 punktów otrzymasz od nas bon podarunkowy na kwotę 250 zł – możesz go wykorzystać na zakup materiałów/gadżetów, które ułatwią Ci studiowanie! Tym sposobem to Ty wybierasz sobie nagrodę 🙂

Dla osób, które chcą poprzestać na 3 zebranych punktach, przygotowaliśmy nagrody pocieszenia – gadżety uniwersyteckie 🙂

To jak? Aktywność się opłaca?

Za co mogę otrzymać punkt?

W związku ze zmianami w projekcie „UNIWERSYTET 2.0 – STREFA KARIERY” od 12 kwietnia 2021 r. mamy dla Was odświeżony system przyznawania punktów za Waszą aktywność w projekcie  – teraz aktywność opłaca się jeszcze bardziej!

Punkty otrzymasz za:

  • udział w zajęciach warsztatowych – 2 punkty; za każde kolejne warsztaty kolejne 2 punkty,
  • ukończenie szkolenia zawodowego i/lub informatycznego: 3 punkty,
  • wykonanie badania preferencji zawodowych – 1 punkt,
  • udział w kursie językowym – 3 punkty lub 6 punktów za 100% frekwencję na zajęciach, 
  • gry i zabawy konkursowe organizowane na naszym FB i udział w innych wydarzeniach (wskazanych przez ABK US)  – 1-2 punkty zgodnie z informacją podaną w materiałach promocyjnych,
  • oraz wkrótce do realizacji wyjazd studyjny – 3 punkty.
Gdzie mogę odebrać kartę?

W czasach, gdy musimy ograniczyć kontakt bezpośredni, jeżeli chcesz możemy przechować kartę w biurze. Punkty będziemy uzupełniać na bieżąco, ale to Ty pilnujesz ile ich masz 🙂

Wystarczy, że zarejestrujesz się na platformie: https://www.santander-grants.com/pl/program/studenciaki, a później napiszesz nam maila: kariera@usz.edu.pl z informacją czy chcesz odebrać swoją kartę czy przechować u nas w biurze.

Jeśli bardzo chcesz możesz odebrać kartę w siedzibie ABK US po wcześniejszym umówieniu terminu.

Regulamin Programu Motywacyjnego Santander Universidades „STUDENCIAKI” >>>

Po co mi to? Co mi da udział w projekcie?

Z pewnością zauważyliście jak bardzo zmieniła się nasza rzeczywistość, także gospodarka i rynek pracy. Udział w projekcie może pozwolić Wam znaleźć swoją drogę zawodową lub edukacyjną, dzięki konsultacjom z doradcą zawodowym. Możecie także stać się bardziej konkurencyjni, biorąc udział w warsztatach oraz szkoleniach zewnętrznych zawodowych i informatycznych. Korzystając z refundacji szkoleń możecie wyróżnić się na rynku pracy, zdobywając kwalifikacje i umiejętności oczekiwane przez pracodawców.

Udział w projekcie pozwoli Wam zaoszczędzić pieniądze:

  • koszt konsultacji z doradcą zawodowym to średnio koszt ok. 80-100 zł/godz. – w projekcie konsultacje te są bezpłatne
  • koszt udziału w 6-godz. Warsztatach to ok. 500 zł i więcej
  • ale najlepsze zostawiliśmy na koniec – w projekcie tylko w jednym roku akademickim możesz zaoszczędzić 6000 zł – refundujemy koszt udziału w 3 szkoleniach do 2000 zł/szkolenie

Czy mogę wziąć udział w projekcie po obronie pracy dyplomowej?

Niestety nie. Projekt kierowany jest do studentów US z 4 ostatnich semestrów studiów.

Kiedy traci się status studenta?

W dniu obrony pracy dyplomowej traci się status studenta.

Czy pandemia spowoduje, że można korzystać z projektu dłużej?

Nie, ponieważ działania w obszarze doradztwa zawodowego oraz refundacji szkoleń zawodowych i informatycznych prowadzimy online.

Czy słuchacze studiów podyplomowych mogą brać udział w projekcie?

Niestety nie.

Jestem III roku I stopnia studiów zaocznych – czy też mogę skorzystać z projektu?

Tak, studenci studiów zaocznych również mogą brać udział w projekcie.

Jestem na II roku I stopnia i pracuję, czy też mogę skorzystać z projektu?

Oczywiście! Osoby pracujące również mogą brać udział w projekcie.

Szkolenia zawodowe i informatyczne

Czy na pewno otrzymam zwrot środków za szkolenie?

Tak, potwierdzać to może fakt, że już ponad 47 000 zł trafiło na konta studentów.

Warunkiem uzyskania zwrotu środków za udział w szkoleniu zawodowym lub informatycznym jest uzyskanie zgody doradcy zawodowego przed poniesieniem kosztów szkolenia i dopełnienie formalności po zakończeniu udziału w szkoleniu. Tzn. po zakończeniu udziału w szkoleniu należy złożyć komplet dokumentów: wniosek o refundację (do pobrania ze strony ABK), fakturę/rachunek, potwierdzenie płatności, zaświadczenie/certyfikat wystawiony przez organizatora szkolenia oraz dokonać ewaluacji udziału w szkoleniu. O wszystkich formalnościach informujemy na bieżąco i zawsze służymy pomocą w ich dopełnieniu 🙂

Ile szkoleń można odbyć? Ile razy otrzymam refundację?

W roku akademickim można odbyć łącznie 3 szkolenia zawodowe i informatyczne, a zatem 3 razy w roku akademickim można otrzymać refundację.

Co to oznacza, że szkolenie jest refundowane w ramach projektu?

Oznacza to, że zwrócimy Ci koszt udziału w szkoleniu zawodowym lub informatycznym, na konto, które wskażesz we wniosku o refundację. W kilku krokach wygląda to tak:

  1. Zgłaszasz chęć udziału w projekcie.
  2. Umawiamy Twoje spotkanie z doradcą zawodowym
  3. Składasz wniosek o udział w szkoleniu.
  4. Po uzyskaniu akceptacji doradcy zawodowego opłacasz szkolenie
  5. Uczestniczysz w szkoleniu
  6. Po skończeniu szkolenia składasz komplet dokumentów.
  7. Pieniądze (równowartość kosztów szkolenia) trafiają na Twoje konto.

Czy otrzymam zwrot kosztów dojazdu na szkolenie i noclegu?

Niestety nie. W projekcie przewidziano zwrot kosztów szkolenia.

Czy mogę skumulować kwotę przeznaczoną na szkolenia i uzyskać refundację za 1 szkolenie np. na kwotę 6000?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Czy jeżeli w tym roku akademickim odbędę tylko 1 szkolenie, to w następnym roku akademickim mogę odbyć ich 5?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Jakie mam szanse, żeby uzyskać refundację szkolenia?

Ogromne! W projekcie przewidziano ponad 0,5 mln zł na refundację szkoleń. Środków wystarczy także dla Ciebie! Wystarczy zgłosić się wcześniej do projektu: formularz zgłoszeniowy >>>

Koleżanka mówiła, że mogę skorzystać z refundacji szkoleń np. kursu z Excela. Chętnie skorzystałbym z projektu, ale nie wiem od czego zacząć?

To proste, wystarczy zgłosić się tutaj: formularz zgłoszeniowy >>>. Następnie wyślemy maila z proponowanym terminem pierwszego spotkania z doradcą zawodowym.

Do kiedy mogę zrealizować 3 szkolenia, jestem studentem II roku I stopnia?

Do 30 września. Od 1 października czeka na Ciebie pula kolejnych 3 szkoleń.

Czy bezpłatne warsztaty realizowane przez ABK wliczają się w pulę 3 szkoleń zawodowych i informatycznych?

Nie, warsztaty nie wliczają się w tę pulę.

Czy mogę realizować 2 szkolenia jednocześnie?

Tak, można realizować dwa szkolenia jednocześnie, jeżeli jest się w stanie pogodzić wszystkie obowiązki.

Czy refundacja obejmuje 2000 zł na 3 szkolenia, czy każde szkolenie może kosztować do 2000 zł?

Uczestnik projektu może skorzystać z refundacji w jednym roku akademickim za: 3 szkolenia x 2 000zł/1 szkolenie = 6 000 zł

Znalazłam szkolenie stacjonarne – czy takie też są refundowane?

Tak, zarówno szkolenia realizowane stacjonarnie, jak i online są refundowane. Realizacja szkoleń stacjonarnych uzależniona jest od sytuacji epidemicznej w kraju.

Czy jest baza szkoleń, firm szkoleniowych, gdzie można realizować szkolenia?

Szkolenie można wybrać ze wszystkich szkoleń dostępnych na rynku. Zgodnie z regulaminem projektu szkolenie musi zostać zrealizowane przez podmiot, który zgodnie z PKD prowadzi działalność szkoleniową. Doradcy zawodowi podpowiedzą, gdzie szukać najlepszego szkolenia dla siebie 🙂

3 dni temu rozpoczęłam kurs czy mogę liczyć na refundację?

Nie. Przed opłaceniem i rozpoczęciem szkolenia należy w pierwszej kolejności przystąpić do projektu i uzyskać akceptację wybranego szkolenia przez doradcę zawodowego.

Następnie, po zakończeniu szkolenia i złożeniu kompletu dokumentów, następuje refundacja poniesionych kosztów. Wymagane dokumenty to:

  • wniosek o refundację poniesionych kosztów (wzór do pobrania ze strony internetowej ABK US),
  • faktura lub równoważny dokument (wystawiony imiennie na Uczestnika Projektu),
  • potwierdzenie zapłaty,
  • kopia certyfikatu/zaświadczenia wystawionego przez realizatora szkolenia.

Czy można starać się o refundację kursów językowych?

Nie, branżowe kursy językowe realizowane są w ramach innego zadania.

Doradztwo zawodowe

Chciałabym się spotkać z doradcą zawodowym – jak to zrobić?

To proste, wystarczy zgłosić się tutaj: formularz zgłoszeniowy >>>. Następnie wyślemy maila z proponowanym terminem pierwszego spotkania z doradcą zawodowym.

Wyjazdy studyjne

Czy można teraz pojechać na wyjazd studyjny?

Niestety nie, ponieważ wciąż obowiązuje Zarządzenie Rektora US dot. zakazu wyjazdów.

UNIWERSYTET 2.0 – STREFA KARIERY – o projekcie

Ogólnouczelniany projekt UNIWERSYTET 2.0 – STREFA KARIERY współfinansowany  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego został oceniony pozytywnie w konkursie na Zintegrowane Programy Uczelni – Ścieżka I, dzięki czemu uczelnia na swoje działania otrzymała dofinansowanie w kwocie 14 549 171,00 zł.  Celem głównym projektu jest poprawa jakości kształcenia na US oraz wzrost prestiżu uczelni wśród krajowych i światowych uniwersytetów poprzez realizację 4 – letniego Zintegrowanego Programu Uczelni opracowanego i dostosowanego do potrzeb społeczno-gospodarczych.
Akademickie Biuro Karier US jest także zaangażowane w realizację ogólnouczelnianego projektu UNIWERSYTET 2.0 – STREFA KARIERY. Termin realizacji projektu od 01.10.2018 do 30.09.2022 r.

Działania jednostki związane są z realizacją zadania 6 dot. szeroko rozbudowanej oferty edukacyjnej pod nazwą PLATFORMA STUDENT dla studentów 4 ostatnich semestrów studiów I, II stopnia oraz jednolitych magisterskich. Celem zadania jest kształcenie kompetencji oczekiwanych przez pracodawców na rynku pracy m.in. interpersonalnych, komunikacyjnych, z zakresu przedsiębiorczości, informatycznych, zawodowych, językowych.

Dzięki realizacji projektu rozszerzono ofertę ABK US w ramach Giełdy Pracy o:

  • możliwość wykonania profesjonalnego zdjęcia do CV – dzięki zamówieniu w ramach projektu fotobudki. Podjęto także bezpłatną współpracę z wizażystkami i stylistkami, dzięki czemu studenci byli lepiej przygotowani do wykonania zdjęcia, którym będą mogli posługiwać się w CV.
  • drukowany Katalog Pracodawców uczestniczących w Giełdach Pracy – dzięki publikacjom studenci mogą pozyskać kluczowe informacje, przydatne w procesie poszukiwania pracy/staży/praktyk.